8 Ağustos 2017 Salı

Emlak Danışmanlığı Eğitimi



Emlakçılık her geçen gün popülerliğini artırmaya devam ediyor. Bu sebepten dolayı emlakçılık işine başlamak isteyenlerin ilk yapacağı iş emlak sektörü ile ilgili emlakçılık seminer ve eğimlerini takip etmelidir. Eğitimsiz emlakçılar sadece günü kurtarırlar ve kısa zamanda iş değiştirirler. Bu sebepten dolayı biri kapanır biri açılır. Ama işin gerekli niteliklerine sahip eğitimli ve sürekli kendini eğiten kişiler ve emlak ofisi sahipleri bu işi sürekli hale getirebiliyor. Bu gün iyi bir emlakcı iyi bir doktor yada avukat kadar para kazanması mümkündür.

Başarılı emlakcı olmak isteyenlerin en fazla önem vermeleri gereken konulardan biri eğitimdir. Eğitimsiz emlak işine başlamak uçaktan paraşütsüz atlamaya benzer. Emlak piyasasında o kadar dönen iş ve hareketliliğe karsı iş yapamayan emlakcıların çok fazla olması eğitimin ne kadar önemli olduğunu ortaya koyuyor. Franchise alarak emlak işini kuran girişimciler firma tarafından verilen eğitim ve destekler ile kurumsal bir kimlik imajında güvenilir marka ile kısa zamanda para kazanmaya başlarlar.

Emlak danışmanlığı eğitimi emlak ofisi açmak için gerekli eğitimlerin en başında gelmektedir. Yeni çıkan yasayla beraber zorunlu hale bile gelmiştir. Ancak alınacak olan Emlak Danışmanlığı Sertifikası' nın Milli Eğitim Bakanlığı onaylı olmasına özellikle dikkate edilmelidir. Bu konuda her şehirde gerek Halk Eğitim Merkezlerinde gerekse özel kurslar aracılığıyla Emlak Danışmanlığı Eğitimi açılmaktadır. Bu eğitimler yaklaşık 6 hafta sürmektedir. Ancak işlerin yoğunluğundan dolayı ve eğitim saatlerinin diğer işlerle çakışmasından dolayı bu eğitimi almak isteyenler bir türlü fırsat bulamamaktadır.

Günümüzün internet çağı olması her alanda kendini hissettirmektedir. Artık eğitim dört duvar arasından çıkmış, belirli bir zamana ve mekana gerek olmaksızın istediğin vakitte ve ortamda eğitim görme imkanı sağlamaktadır.

Bu sebepten dolayı sektörünün öncü firmalarından olan More Enstitü Eğitim Danışmanlık Hizmetleri 2017 yılı hamleleri arasına Uzaktan Eğitim Merkezi projesini hayata geçirmek olmuştur. Uzaktan Eğitim Merkezi (UZEM) bünyesinde kişisel eğitimlerin yanı sıra Milli Eğitim Bakanlığı onaylı eğitimlerde bulunmaktadır.

More Enstitü Uzaktan Eğitim Merkezi aracılığıyla MEB Onaylı Emlak Danışmanlığı Eğitimini evinizin konforunda almanın artı farkındalığını siz de hissedin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder